Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

θα ήθελα να ζητήσω απο το Θεό, ένα θαύμα...

Απο:sofia

-Θεέ μου, Να ερχόταν ένα μαγικό χέρι, να έριχνε ... 500 Δις Ευρώ και να ξεχρεώναμε απο τα πάντα!
- Θεέ μου, Να είχαμε 300 άξιους πολιτικούς, που να ιδρώνουν πραγματικά και να κοπιάζουν για το καλό της Ελλάδας και να μην κάνουν λαμογιές.
Να μπορούν να κυκλοφοράνε υπερήφανοι ανάμεσα μας και να τους πλησιάζουμε ζητώντας την χειραψία τους, αισθανόμενοι υπερήφανοι που τους έχουμε δίπλα μας και εργάζονται για εμάς!

-Θεέ μου, να κατέβαινε όλος ο Ελληνικός λαός για εκλογές, όχι με το ζόρι, αλλά επειδή το επιθυμεί ο ίδιος και να μη θεωρεί χάσιμο χρόνου την ψήφο του.

- Θεέ μου,Να φτιαχνόταν το Κοινωνικό πρόσωπο της Χώρας, έτσι ώστε πχ,να μπορούσαμε να πηγαίνουμε για εξετάσεις στο ΙΚΑ και να μην κλείνουμε

Ραντεβού για τους επόμενους ... 4,5, μήνες. Άραγε θα ζούμε τους επόμενους 4,5 μήνες?

-Θεέ μου, να μπορούσαμε να αισθανόμαστε υπερήφανοι για εκείνο το Κιτρινοσωμόν κτίριο στο Σύνταγμα, και τους ενοίκους του φυσικά! Να μπορούμε να πηγαίνουμε στο γραφείο τους, όχι για να ζητήσουμε ρουσφέτια και δουλειά, αλλα, να τους λέμε μπράβο έτσι, συνέχισε!

- Θεέ μου, να έπαιρναν τα πτυχία τους οι έλληνες Νέοι και νέες και να έπιαναν κατευθείαν δουλειά, με αξιοπρεπή μισθό, χωρίς να τους ζητάνε οι εταιρείες την καταραμένη και μυθοποιημένη προυηπηρεσία ... Αλήθεια, απο 18 έως 23 άντε 24 χρονών στα πενεπιστήμια, που σκατά είδαν όλοι αυτοί τα ξεφτέρια των διάφορων εταιρειών το χρονικό εκείνο κενό όπου ο Νέος απέκτησε προυπηρεσία??

-Θεέ μου, να μπορούσε το κράτος της Ελλάδας (κράτος?? ανέκδοτο) να φτιάχνει πραγματικά κατασκευαστικά έργα, όπου μετά την παράδοση τους στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, να μην έχουν προβλήματα σχεδόν αμέσως, όπως καθιζήσεις, πλημμύρες κτλ κτλ

-Θεέ μου, να έπεφταν οι τιμές των προιόντων!

-Θεέ μου, μπορείς να εξαφανίσεις όλα τα λαμόγια??? Πολιτικοί, διευθυντές, προιστάμενοι, έμποροι κτλ κτλ! Μπορείς????

-Θεέ μου, να εξαφανίζονταν τα καρτέλ, (σουπερμάρκετ,βενζίνες,λαχανικά,κτλ) και να μπορούσε ο Λαός να απολαμβάνει τα προιόντα και τις υπηρεσίες!

-Θεέ μου, να μπορούσε ο έλληνας να απολαμβάνει τις υπηρεσίες του κράτους είτε αυτή λέγεται εφορία, είτε πολεοδομία, είτε δικαστήρια κτλ κτλ!

-Θεέ μου, να μάθει ο έλληνας να μην πετάει τα αποτσίγαρα του οπουδήποτε και οποτεδήποτε!

- Θεέ μου,να μπορούσε ο Έλληνας να πηγαίνει εκκλησία, να ανάβει το κεράκι του και να μην του έρχεται η "διάθεση" να ζητήσει απόδειξη αγοράς απο τα διάφορα ηλίθια ταμπελάκια που αναγράφουν τις τιμές των κεριών! Θεέ μου, δώσε μας τσάμπα τις υπηρεσίες σου και κάθε Κυριακή, εκεί θα είμαστε, για εσένα!

- Θεέ μου, να μην καίγεται ούτε ένας θάμνος κάθε καλοκαίρι και να πρασινίσουμε (με την καλή έννοια-κατάλαβες θεέ μου τι εννοώ έτσι??) όλα εκείνα τα εδάφη που καταπατήσαμε κάψαμε βιάσαμε!

Να μπορούμε να κινούμαστε στη χώρα και σε κάθεσημείο να απολαμβάνουμε το πράσινο και το οξυγόνο των πεύκων!
-Θεέ μου, να μπορούσε ο Έλληνας να περπατήσει στη γειτονιά του, στο δρόμο του και να μην έβλεπε ποτέ ξανά grafiti κάθε είδους και κάθε γούστου να χαλάνε την αισθητική του! Να ήταν όλα πεντακάθαρα, χωρίς το παραμικρό χαρτάκι, σκουπιδάκι, αποτσίγαρο που σου ζήτησα και πιο πριν. Πως το έκανες, στο Λουξεμβούργο πχ? Ε κάντο και εδώ στην Ελλάδα σε παρακαλώ!!!! Θυμάσαι πως το έκανες??
- Θεέ μου, να έδινες μυαλό σε αυτούς τους Ηλίθιους που έφτιαξαν τους νόμους έτσι ώστε να μην μπορεί να πάρει κανενας κρατούμενος άδεια, για να μπορέσει να "πεταχτεί" για μια στιγμή βρε αδερφέ, να εδώ πιο κάτω, να βιάσει ξανά, να σκοτώσει, να ληστέψει. Μπορείς? Μπορείς να τους δώσεις λίγο μυαλό??

- Θεέ μου, να μπορούσες να φτιάξεις την παιδεία της χώρας, έτσι ώστε τα παιδιά να μην χρειάζονται φροντιστήρια, και να μην καταναλώνουν το χρόνο τους διαβάζοντας επί ώρες παπαγαλίες κτλ κτλ,

Να, πχ, πως το έκανες το θαύμα σου στη Σουηδία? Ναι, μπορείς? Μπορείς να φτιάξεις ένα σύστημα όπου τα παιδιά θα έρχονται απο το σχολείο και δε θα χρειάζονται και άλλο χρόνο για να διαβάσουν?

Να έχουν ήδη αποκτήσει τις γνώσεις της ημέρας, έτσι ώστε στο χρόνο τους μόλις επιστρέψουν σπίτι, να μπορούν να πάνε για ποδόσφαιρο, μπασκετ, κολύμβηση, στοίβο, χορό, μουσική κτλ?

Να γίνουν πιο σωστοί πολίτες, και να αποκτήσουν πραγματική γνώση? Να αποκτήσουν πραγματικά ενδιαφέροντα?? Θεέ μου, όλα τα παιδιά της χώρας γνωρίζουν κάποια Τζούλια και δε γνωρίζουν τον Καραθεοδορή, δε γνωρίζουν τους ποιητές μας, δε γνωρίζουν τον Ελύτη, δε γνωρίζουν ποιοι έλληνες διέπρεψαν στο εξωτερικό και μας έκαναν υπερήφανους, όπως πχ, ο Βολάνης (όχι όχι αυτός, ο άλλος ο σχεδιαστής) ο Αγγάνης, και πόσοι άλλοι! Θεέ μου, να, σου κάνω ακόμα μια πρόταση. Βλέπεις ότι όσοι φεύγουν εξωτερικό και έχουν όνειρα και φιλοδοξίες, τα καταφέρνουν και μας κάνουν υπερήφανους! Μπορείς να τους κρατήσεις εδώ στην Ελλάδα? Μπορείς να κάνεις αυτό το κράτος (το αλιό καλό ανέκδοτο) να μη διώχνει τα παιδιά του??
-Θεέ μου, μπορείς να γεμίσεις τα γήπεδα? Να είναι πάντα γεμάτα!! Να μπορούν όλοι να πηγαίνουν και να απολαμβάνουν το παιχνίδι και όχι να κάνουν γυμναστική προσπαθώντας να αποφύγουν κροτίδες, φωτοβολίδες και καρέκλες??? Μπορείς??!!

-Θεέ μου, μπορείς να κάνεις τον Έλληνα να αγαπήσει αυτή τη χώρα?? Γιατί μας έστειλες εδώ?? Γιατί δημιούργησες αυτον τον καταπληκτικό τόπο, όπου μετά μας πέταξες και ξεκινήσαμε να τον καίμε, να τον μολύνουμε να τον βιάζουμε?? Είχες πιει τότε Θεέ μου?? Εφτιαξες αυτη την πανέμορφη χώρα και τώρα τι??? Είδες πως την καταντήσαμε?? Μηπως, ήθελες αρχικά να μας στείλεις λίγο πιο νότια κατα Αφρική πλευρά??

Και κατα τη μεταφορά, σου γλιστρίσαμε και σου πέσαμε??? ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΖΕΨΕΙΣ?????? ΜΠΟΡΕΙΣ?????!!!!!!!

- Θεέ μου, μπορείς να διώξεις την ντροπή που νιώθει ο έλληνας όλα αυτα τα χρόνια?? Μπορεις να μας κάνει ξανά υπερήφανους?? Να είμαστε υπερήφανοι που είμαστε Έλληνες???

Βαρεθήκαμε Θεέ μου, να περπατάμε και να κοιτάμε το πεζοδρόμιο. Όχι, όχι, μη μας φτιάξεις το σβέρκο, δεν έχουμε αυχενικό, απλά

ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ!!!!!! ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΘΕΕ ΜΟΥ!!!!!!! ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!! ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, ΝΑ ΞΕΦΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ!!!
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ!!! ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ, ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΑΛΑΖΙΟ!!!!!!!

-Θεέ μου, δε θα σε κουράσω. Όλα αυτα που ανέφερα, και σου ζητάω, στα ζητάω για τους υπόλοιπους Ελληνες.

τι θέλω εγώ?? Να λέγομαι Έλληνας και να είμαι υπερήφανος για αυτο!!!

Αναστήθηκες Θεέ μου!!! Πέθανες και αναστήθηκες!!! Μπορείς να με κάνεις υπερήφανο???
είναι τόοοοοοοοοσσσσοοοο απλο Θεέ μου.........τόσο απλο!!!!
πηγη:tromaxtiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.