Σάββατο 2 Απριλίου 2011

«Με τον παλμό του Πολιτισμού για ένα ζωντανό σχολείο».


Ρυθμό και χρώμα θέλει το σχολείο»
Με στόχους την προβολή του ζέοντος πολιτισμού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και την προώθηση του σύγχρονου δημιουργικού σχολείου πραγματοποιείται από την 1η ως τις 3 Απριλίου το 2ο Πανελλήνιο Συμπόσιο της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Πολιτιστικών Θεμάτων, με τίτλο «Με τον παλμό του Πολιτισμού για ένα ζωντανό σχολείο».
Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 50 εισηγήσεις και 36 βιωματικά εργαστήρια με ποικίλα θέματα, όπως: «ΒιντεοΜουσεία: αποτυπώνοντας ίχνη της προσωπικής μας κουλτούρας», «Κατασκευή Μουσικών οργάνων με ανακυκλώσιμα υλικά», «Η μοναξιά του επιστήμονα. Το Εκπαιδευτικό Δράμα στη διδασκαλία της Φυσικής», «Χορεύοντας μια ιστορία», «Τέχνη από ανακυκλώσιμα υφάσματα», «Διαδρομές-ίχνη ανθρώπων. Θεατρικό εργαστήρι», «Αντιμετωπίζοντας τις συγκρούσεις ως δυνατότητες αλλαγής. θεατρικό εργαστήριο», «Οι ιδιαιτερότητες της κινηματογραφικής δημιουργίας με παιδιά και εφήβους», «Με το βλέμμα του Άλλου: δημιουργική γραφή και παιχνίδι με θέμα τα ανθρώπινα δικαιώματα και το περιβάλλον», «Μεταμορφώσεις της πέτρας, εργαστήρι ψηφιδωτού» κ.ά.
Η οργάνωση του Συμποσίου περιλαμβάνει επίσης εικονική έκθεση μαθητικών εικαστικών έργων με θέμα «Ρυθμό και χρώμα θέλει το σχολείο». Η έκθεση, που είναι επισκέψιμη στη διαδικτυακή διεύθυνση http://morfespolitismou.blogspot.com, παρουσιάζει περίπου 200 έργα από σχολεία ολόκληρης της Ελλάδας.
Για περισσότερες πληροφορίες, δηλώσεις εγγραφής στο Συμπόσιο και προεγγραφή στα εργαστήρια http://peepothe.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.