Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Ειναι βαρύ το τίμημα να μη θές να ακολουθήσεις....

Απο:gianis k

 Γεννήθηκα εκει, στα τέλη της δεκαετίας του εξηντα, αρχές εβδομήντα. Γονείς μου ήτανε τα παιδιά του "Κατηφορου", και του νομου 4000, η γενιά  του αποηχου των Μπητλς,των Στοουνς και των παιδιών των λουλουδιών..

 Στην νεογέννητη μαυρόασπρη τηλεόρασή μας, μου δείχνανε διαφημίσεις των Old Navy και του Ασσου Φιλτρο, και στα φιγουρίνια της μαμάς μου έβλεπα κομψές κυριες να καπνιζουν μακριά τσιγάρα που έβγαζαν μέσα απο χρυσά πακέτα Οσκαρ των 100...
Τα βραδυα περιμενα με λαχταρα να πατήσω τη σκληρή πέτρα ενος αναπτήρα Dean για να ανάψω το τσιγάρο του μπαμπά μου. 

Στο σινεμά βλέπαμε καουμπόηδες να μας καλωσορίζουν στο Marlboro Country, κι η καμήλα των Camel δεν ειχε πεθάνει ακόμα απο καρκίνο του πνεύμονα (αν και ειχε ηδη γινει εξώφυλλο στο Mirage). 

Αρχισα να καπνίζω, όπως οι περισσότεροι, στην αρχή της εφηβείας μου, προσπαθώντας να μεγαλώσω και να γινω σα τους μεγάλους γυρω μου.  Είπαμε η καμήλα των Camel ζουσε ακόμα... Κι έτσι, μεγάλωσα μαζί με το τσιγάρο, πέρασα μαζί του την εφηβεία μου, ενηλικιώθηκα μαζί του, κι όταν εχεις ζήσει τόσα πράγματα με ενα τσιγάρο στο χέρι, σου ειναι κομμάτι δυσκολο να το αφήσεις.  Ειναι σα να αφήνεις κάτι απο τον εαυτό σου.  Και ολοι μας μαθαινουμε να ζουμε με τα ελλατώματά μας καποια στιγμή.

Τωρα είμαι στο εδώλιο του κατηγορούμενου. 

Γιατι υπέκυψα στις διαφημισεις, γιατί προσαρμόστηκα στον τρόπο ζωής που μου έδειξαν, γιατί τον έκανα κομμάτι μου και δε θέλω να τον εγκαταλείψω.  Τώρα είμαι υπο διωγμόν. 

Γιατι οι καπνιστές ψοφολογάνε πιο συχνά απο τους άλλους ανθρώπους, κι επιβαρύνουν τα ασφαλιστικά ταμεία.  

Μα, εγώ τη νοσηλεία μου την έχω πληρώσει.  Πριν καν τη χρειαστώ.  Χωρις να ξερω αμα θα τη χρειαστώ.  Χωρις να ξέρω αν αυριο δεν είμαι θυμα τροχαίου στους κακοσυντηρημένους δρόμους, χωρίς να ξέρω αν ανήκω σε κεινο το μικρό ποσοστό που λένε, οτι πεθαίνει απλά απο βαθιά γεράματα.. 

Την εχω προπληρώσει, και μάλιστα πολυ πιο ακριβά αποσο αξίζει να στιβαχτώ σε έναν ελλεεινο θάλαμο δημόσιου νοσοκομείου, χωρις γιατρους και νοσοκόμους για να ψοφήσω.  

Την έχω πληρώσει ολα τα χρόνια που καπνίζω, ολα τα χρόνια που καπνιζουμε, με φόρους, και φόρους πάνω στους φόρους, με το να ναι το τσιγάρο μου ενας απο τους βασικούς αιμοδότες της οικονομίας, και ναχει φτάσει ναναι λιγάκι πιο ακριβό απο μια γραμμή καθαρής ηρωίνης...

      Ολοι μας εχουμε προπληρώσει τη νοσηλεία μας, οπως δεν έχουν πληρωσει αυτοί που μας ταίσανε τρελλες αγελάδες, λαχανικά με την αυρα του Τσερνομπίλ, και λαδια με ορυκτέλαια....
Τωρα ειμαι διωγμένος απο παντου.  

Απο τις γενιές που μεγάλωσαν στη μετα Δοξιάδη εποχή, απο τις γενιές που δεν ειδαν τον ωραίο πιλότο να καπνίζει Old Navy, ουτε τον ξανθό εξερευνητή να μοιράζεται το winston του με εναν ινδιανο. 

Τωρα ειμαι διωγμένος απο παντου, γιατι οι εποχές αλλαζουνε, οι μοδες αλλαζουνε, κι ειναι βαρύ το τίμημα να μη θές να ακολουθήσεις.... 

phgh:thstrelhs

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.