Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Μήνυμα του Κώστα Γουρνά.


Αγαπητοί συγχωριανοί, 3 χρόνια από τη σύλληψή μου και μετά από 1,5 χρόνο ακροαματικής διαδικασίας στο ειδικό δικαστήριο των γυναικείων φυλακών Κορυδαλλού, ετοιμάζομαι να επιστρέψω και πάλι σε κάποια ελληνική φυλακή με την απόφαση που θα εκδοθεί στις 3 Απρίλη.

 Τους 18 μήνες που βρίσκομαι σε καθεστώς ομηρίας δεν κατάφερα να επισκεπτώ τον πολυαγαπημένο μου τόπο, το Μαντούδι, λόγω των περιοριστικών μέτρων απαγόρευσης εξόδου από το νομό Αττικής που μου έχουν επιβληθεί.
 Στις 3 Απρίλη, μια τόσο σημαντική μέρα για μένα θα ήθελα να έχω δίπλα μου όσους νιώθουν ότι ο αγώνας μου τους αφορά, είναι κομμάτι από τη ζωή τους, είναι ένας αγώνας για κοινωνική δικαιοσύνη. Αγαπητοί συγχωριανοί, θα ήθελα να σταθείτε πλάι μου στις 3 του Απρίλη, στις 9 το πρωί, στη δικαστική αίθουσα των γυναικείων φυλακών Κορυδαλλού.

Με εκτίμηση
 Κώστας Γουρνάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.