Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Μέρες Αποκριάς αυτές που διανύουμε. Παλιότερα ήταν και μέρες χαράς. Όμως όχι πια.

Θα ήθελα να σας αποκαλούσα ¨Αγαπητοί¨ κύριοι υπουργοί και κυβερνητικοί βουλευτές, μα δεν γίνεται. Μου είστε, πολιτικά, μισητοί και αποκρουστικοί. Ανθρώπινα, ίσως να σας προσέφερα, αν μου ζητούσατε, ένα ποτήρι νερό, μα είμαι σίγουρος πως αργότερα θα το μετάνιωνα. 
Εδώ και τέσσερα χρόνια προσπαθώ να καταλάβω τι σας έκανα και μου καταστρέψατε τη ζωή, μα δεν βρίσκω κάτι. Μέχρι τότε δεν είχα καθυστερήσει ούτε μία μέρα σε καμιά μου οικονομική υποχρέωση. Επειδή εσείς το αποφασίσατε χωρίς να με ρωτήσετε, με φέρατε στο σημείο να χρωστάω την εισφορά αλληλεγγύης, να χρωστάω τις δόσεις από το χαράτσι στη ΔΕΗ και τις δόσεις για το στεγαστικό δάνειο. Απειλούμαι πως θα μου κοπεί το ρεύμα και θα μου πάρουν το σπίτι, μου έχετε κόψει τα φάρμακα και τους γιατρούς. Αρρωσταίνουν τα παιδιά και περνάνε τις αρρώστιες τους στο σπίτι χωρίς να τους δει γιατρός γιατί δεν υπάρχουν χρήματα.

Απειλούμαι πως θα χάσω τη δουλειά μου και θα μείνω άνεργος έχοντας 4 παιδιά.
Θέλετε να μου κόψετε ακόμη και αυτό το επίδομα πολυτεκνίας. Και μη βρεθεί κανένας έξυπνος από σας και μου πει να μην τα έκανα τα 4 παιδιά γιατί όταν τα έκανα ήταν άλλα τα δεδομένα τα οποία άλλαξαν χωρίς δική μου υπαιτιότητα. Χρωστάω στην εφορία όχι για να κάνω, με τα χρήματα που χρωστάω, κοσμική ζωή, ούτε για να πάω στον Άγιο Μαυρίκιο για μαύρισμα, ούτε για να γυρνάω με τα κότερα στη Μύκονο ούτε για σκι στην Αράχοβα. Χρωστάω επειδή, πριν τρία χρόνια είχα μηνιαίο οικογενειακό εισόδημα 2.800 ευρώ και τώρα έχω 1.830 ευρώ. 

Συμμετέχω σε όλες τις συλλογικές εκδηλώσεις διαμαρτυρίας μαζί με εκατομμύρια συμπολίτες μου αλλά σε ατομικό επίπεδο, σας το δηλώνω δημόσια, πως δεν μπορώ να εγγυηθώ για το ποια θα είναι η αντίδρασή μου όταν θα βρεθώ σε απόγνωση. Όποια και να είναι η δική μου αντίδραση να ξέρετε κύριοι υπουργοί και κυβερνητικοί βουλευτές πως ηθικοί (και ως ένα βαθμό και φυσικοί) αυτουργοί αυτής της αντίδρασης θα είστε εσείς. 

Περιμένω απάντηση από όποιον αισθάνεται πολιτικά υπεύθυνος. Αν δεν αισθάνεται κανείς σας την όποια πολιτική ευθύνη τότε θα πρέπει αύριο κιόλας να πάτε στα σπίτια σας. 
Δεν θα μπω στη διαδικασία να βρίσω, αν και θα είχα κάθε λόγο, ούτε τον Πάγκαλο, ούτε τον Παπανδρέου, ούτε το Σαμαρά, ούτε το Βενιζέλο, ούτε τον Καρατζαφέρη, ούτε το Λοβέρδο, ούτε κανέναν άλλο από τη φάρα τους γιατί θεωρώ πως δεν αξίζουν να χαλάσω το σάλιο μου ούτε για να τους φτύσω. Αφήστε που με το φτύσιμο τους προσφέρει κανείς και τσάμπα πλύσιμο. 

Όποιος από αυτούς θέλει να μου απαντήσει, υπάρχουν τα στοιχεία μου διαθέσιμα.»


Από το KyrgiakisChristos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.