Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Από καρδιάς για ενα τόπο που αγαπώ.

 Απο :email

Η καταγωγή μου δεν είναι από εδώ, έχω επενδύσει στον τόπο σας, έχω δημιουργήσει θέσεις εργασίας, έχω φέρει την οικογένειά μου εδώ και έχω αγαπήσει αυτό το μέρος σαν τον τόπο καταγωγής μου.
Στην επαγγελματική μου μπορεία δεν έχω βοηθηθεί καθόλου από κανέναν σας, αντιθέτως κάθε χρόνο αντιμετωπίζω ένα σωρό γραφειοκρατικές δυσκολίες και παράλογες συμπεριφορές από ντόπιους κατοίκους. Ως παρατηρητής όλων όσων εξελίσονται τον μόνο που βλέπω είναι η ιστορία να επαναλαμβάνεται περιμένετε κάποιον να σας σώσει αντί να δείτε τί θα κάνετε για να σταθείτε στα πόδια σας. Όταν ευφημερούσε η περιοχή αντί να δημιουργηθούν βάσεις αναπαυθήκατε στα δεκανίκια που σας πρόσφεραν γι αυτό είμαστε σε αυτή την κατάσταση. Αντί να διδαχθούμε από το παρελθόν παρακαλάμε για δεκανίκια πάλι και τσακωνόμαστε πιο αν θα πάρουμε Π ή δεκανίκι.
Και η ιστορία να επαναλειφθεί. Μπράβο το μάθημα το πήρατε!
Είδα (παρευρέθηκα στα δημοτικά συμβούλια στο Μαντούδι)ένα ντραμπουκισμό, μίσος για τους κατοίκους από άλλες περιοχές (λες και αυτοί φταίνε για την ανεργία και την κατάσταστη στην οποία βρίσκεστε. Ένα "κουφό" και απαξιοτικό δημοτικό συμβούλιο το οποίο δεν σεβόταν και δεν άκουγε τον συνομιλητή του, το οποίο έκφραζε τις απόψεις του εκ του ασφαλούς χωρίς να αναλαμβάνει τις ευθύνες του για την όλη κατάσταση και για την απραξία του. Ειδικά στο τελευταίο συμβούλιο ήταν τελείως γελοία η συζήτηση. Αναφορά των προβλημάτων και αυτή χωρίς όλα τα στοιχεία (π.χ. έγινε αναφορά στον αριθμό των γιατρών που απασχολεί το κέντρο υγείας και ότι οι φύλακες είναι περισσότεροι από τους γιατρούς δεν αναφέρθηκε καθόλου).
Ότι στιβάζουν άχρηστους σε θέσεις εργασίας (π.χ. στους δήμους, στην πυροσβεστική κ.λπ.) για να μην χάσουν τα ψηφουλάκια τους και να χειραγωγούν τους προσβληθέντες δεν αναφέρθηκε καθόλου. Και η λύση ήταν κατάληψη. Ζήτω! Είναι που είναι οι ζωές μας δύσκολες θα τις κάνουμε πιο δύσκολες.
Κοιμάστε και ας σας έχουν πάρει και το κρεβάτι.
Ξυπνήστε επιτέλους! Συνεργαστείτε, δημιουργείστε να μην έχετε ανάγκη κανέναν. 
Πάλι δεκανίκια σας δίνουν και αυτά για ελάχιστους με τις συνέπειες για όλους και ειδικά για τα παιδιά μας! Υπάρχουν λύσεις όπως υπάρχουν Δήμοι στην Ελλάδα και ιδιώτες αυτοδημιούργητοι που έχουν κάνει θαύματα!
Πάρτε μαθήματα επιβίωσης, δημιουργίας και συνεργασίας από αυτούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.