Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

Ανδρέας Ματσούκας...για όσους αγαπούν την ποίηση!




“Η Σελίδα της ποίησης”
****
 (για όσους αγαπούν την ποίηση)
Του συμπατριώτη μας :
                   Ανδρέα Ματσούκα
                           -------------


Ο Ανδρέας Ματσούκας, γεννήθηκε στο Προκόπι Ευβοίας το 1948. Κατάγεται, από το χωριό Τρούπι, όπου έζησε τα πρώτα παιδικά του χρόνια. Είναι απόφοιτος τεχνικής Σχολής Μέσης Εκπαίδευσης, Εργοδηγών- ηλεκτ/γων – Χαλκίδος.
Από την ποίησή του, φαίνεται πως είναι λάτρης της φύσης και με ότι πολύτιμο, αυτή του προσφέρει. Είναι δεμένος μ’ αυτό, το αιώνια υπαρκτό και άφθαρτο, που πλαισιώνει, τον περιβάλλοντα χώρο του και την απαράμιλλη ομορφιά του.

Το έργο του, περιλαμβάνει ποιήματα και τραγούδια, με δική του ζωγραφική και παραμένει στο σύνολό του ανέκδοτο.

Εκτός από δυο ποιητικές συλλογές με τίτλο : «τοπωνύμια» και «πέρ’ απ’ το όνειρο» σε έκδοση του Δήμου Κηρέως, από την πολιτιστική επιχείρηση του οποίου, έχει τιμηθεί.

................................
Το mantoudi news προωθώντας το πολιτιστικό γίγνεσθαι της περιοχής θα προσπαθήσει να αναδείξει τους αφανείς ποιητές,λόγιους και την ταπεινότητα του έργου τους 



ΦΩΤΕΙΝΟ ΣΥΝΝΕΦΟ

Δεν έχω άλλο δώρο
     πιότερο φωτεινό,
από τη φύση να διαλέξω.
          Παρά, το βλέμμα
το γαλάζιο τ’ ουρανού.
          της  θάλασσας, την άσπρη ηρεμία.
Ανάμεσα, από ρυάκια
          που κυλούν
το μουσικό τους όνειρο έχω ζήσει,
          στην έναστρη, της νύχτας συμμετρία.
Κι απ’ της αγάπης,
          τη θέρμη τη γλυκιά
του έρωτα, το πονεμένο ρούχο
          έχω φορέσει.
Το γέλιο, της χαράς έχω γευτεί
          σε γιορτινές στιγμές
που ‘χουν περάσει.
          Του πόνου, το μαρτύριο
μέσ’ στων ανθρώπων την ψυχή
          έχω γνωρίσει.
Όλα αυτά και μένει μέσα
          στην καρδιά μου
η δική τους η πληγή.
          Το δάκρυ μου, αθόρυβο κυλά
μέσ’ στην ψυχή μου,
        σαν όνειρο, που τ’ άστρα
της νύχτας το θρηνούν.
          Κι έτσι, μονάχος μου
θέλω να μένω.
          Και περιμένω,
ημέρες ξάστερες να ξαναρθούν.


                                        Ανδρέας Ματσούκας            27-2-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.