Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

Όλα είναι θέμα ψυχολογίας...

Από τη σιγουριά του σουτέρ ότι θα βάλει το τελευταίο τρίποντο, τη βεβαιότητα του τερματοφύλακα ότι θα πιάσει το κρίσιμο πέναλτι, μέχρι την οικονομική επιτυχία...


Εγώ ας πούμε, όταν έμαθα ότι έρχονται αυξήσεις σε ρεύμα, φυσικό αέριο κλπ, σκέφτηκα τα λόγια του Άδωνη και δέχθηκα ότι δεν μου φταίει ούτε ο καπιταλισμός, ούτε η αυτορύθμιση της αγοράς της ενέργειας, ούτε η βιαστική απολιγνιτοποίηση... Όχι...

 Δεν χρειάζεται άλλωστε να αλλάξουμε τον κόσμο, την ψυχολογία μας πρέπει να αλλάξουμε ώστε να μπορούμε να καταπιούμε με στυλ αυτά που ο κόσμος μας επιφυλάσσει...

 Γι'αυτό και εγώ έπεισα τον εαυτό μου ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να διαχειριστώ είναι η ψυχολογία μου, γιατί όλα είναι θέμα ψυχολογίας.
Και κάπως έτσι δέχθηκα και το δούλεψα με τον εαυτό μου και τελικά τον έπεισα ότι ο λογαριασμός της ΔΕΗ θα έρθει 300 ευρώ μίνιμουμ κι ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα, γιατί οι οικονομίες δεν ρυθμίζονται, και οι αυξήσεις είναι το προϊόν μιας παγκόσμιας οικονομικής συνθήκης που πρέπει να την αποδεχθούμε σαν να είναι φυσική συνθήκη. Κι αυτό μπορεί να έχει παρενέργειες και αρνητικές συνέπειες αλλά στη βάση του είναι καλό για τους ανθρώπους γιατί μας αφήνει ελεύθερους να βγάζουμε πολλά λεφτά και να μπορούμε να πληρώνουμε τη ΔΕΗ... Ναι...


Και αφού έβαλα καλά καλά στο μυαλό μου ότι θα πρέπει να πληρώσω 300 ευρώ ΔΕΗ, αφού δέχθηκα τη μοίρα μου και προετοιμάστηκα ψυχολογικά, ανοίγω τον φάκελο του λογαριασμού και βλέπω 166 ευρώ. Και η καρδιά μου σκίρτησε από χαρά που έχω 300-166=134 ολόκληρα ευρώ για φάγωμα! Και έτσι ξέχασα και την ρήτρα αναπροσαρμογής και την τιμή της κιλοβατώρας, και την παγκόσμια οικονομία που δεν ρυθμίζεται αλλά τελικά ρυθμίστηκε για να μου κόψει 153 από τα 193 που προσέθεσε στον λογαριασμό μου η ρήτρα αναπροσαρμογής...


Κι όλα είναι τέλεια, γιατί τελικά είναι πολύ απελευθερωτικό ψυχολογικά να συνειδητοποιείς ότι δεν είσαι ένας φτωχός μικροαστός που δεν έχει να πληρώσει τη ΔΕΗ αλλά ένας αγχωμένος καταναλωτής που οριακά μπορεί... 

Haris Heizanoglou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.