Kι αν νικηθήκαμε δεν ήταν απ'την τύχη ή τις αντιξοότητες,αλλά απ'αυτό το πάθος μας για κάτι πιο μακρινό " Τάσος Λειβαδίτης

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Επαναφέρουν μετά απο 20 χρόνια, αίτημα διάνοιξης δρόμου Ψαχνά-Λίμνη στο Κανδήλι που είχε απορριφθεί ως περιβαντολογικά ακατάλληλος και οικονομικά ασύμφορος





Με αφορμή αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα ,σχετικά με την επιθυμία κάποιων, για διάνοιξη παραλιακού δρόμου από Ψαχνά -Λίμνη στις δύσβατες δυτικές πλαγιές του όρους Κανδήλι επισημαίνουμε ότι το θέμα αυτό είχε τεθεί προ 20ετίας και είχε τελεσίδικα απορριφθεί ,ενώ είχε προκριθεί η διαπλάτυνση και βελτίωση του υπάρχοντος οδικού άξονα Χαλκίδα –Στροφυλιά και διακλάδωση Ιστιαία -Αιδηψός

Περιβαλλοντολογικά η διάνοιξη δρόμου στις απόκρημνες πλαγιές του κανδηλιού ήταν ακατάλληλη λόγω του μοναδικού οικοσυστήματος που τελεί υπό προστασία από το 1990 και πλέον είναι προστατευόμενη περιοχή natura ως καταφύγιο άγριας ζωής.

Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της εποχής εκείνης το κόστος διάνοιξης νέου δρόμου στις δυτικές πλαγιές του όρους Κανδήλι, υπολογιζόταν στα 19 δις δρχ. ενώ σε προμελέτη της Νομαρχίας που παρουσιάστηκε το 1999 από επιστήμονες σε ημερίδα στην αίθουσα εκδηλώσεων του Λυκείου Μαντουδίου, στο υπάρχον οδικό δίκτυο το κόστος διαπλάτυνσης και διάνοιξης τούνελ 3,5 χιλιομ. από τις θέσεις Παγώντα –Άκρες, ώστε να παρακαμφθεί ο "Αγιος" ανερχόταν σε 7 δις δρχ. ενώ δεν θα υπήρχε καμία εκτρωματική παρέμβαση στο καντήλι σύμφωνα και με την από (1990) μελέτη αυστηρής προστασίας, από την ελληνική Εταιρεία Οικολογίας και Ανάπτυξης και την ιταλική ARDEA 

Σήμερα καλό είναι οι νεώτερες γενιές να είναι ενήμερες και περισσότερο σκεπτόμενες.
 Σε μια εποχή που προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο χρόνος είναι χρήμα και θέλει τους ανθρώπους να λειτουργούν με ταχύτητα ζώντας σε τρελούς ρυθμούς όλο το 24ωρο χωρίς ελεύθερο χρόνο, εντέχνως πλασάρεται η λογική της γρήγορης μετακίνησης . 
 Η επανάληψη του αιτήματος διάνοιξης του δρόμου σήμερα προκαλεί.
 Ειναι μειοψηφική και σε τέτοια περίπτωση, εξυπηρετεί λίγους και οχι το σύνολο των κατοίκων της β.κ.Εύβοιας.



3 σχόλια:

  1. Διαβάζω το 1999 19 δις δρχ.δηλαδή 6,5 δις ευρώ σήμερα .Δεν ξέρω αν ζούμε στο πλανήτη γή η στο υπερπέραν .Σε μια χρεωκοπιμένη χώρα οι φορολογούμενοι πολίτες που ζούν με 400 ευρώ το μήνα πρέπει να πληρώσουν κάποια δίς για μια μειοψηφία που λειτουργεί για τη πάρτη της.
    Υπάρχει και η ντροπή σ΄αυτή τη χώρα
    ΕΦΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω οτι ζεις στην λιθινη εποχη και σου αρεσει, συνεχισε λοιπον με τα 400 ευρω και οταν ξυπνησεις και δεν σου αρεσει, απλα αλλαξε πλευρο... Χρηστος Τσαλικης

      Διαγραφή
  2. Είναι κρίμα να σου τύχη μια περιτονιτιδα, ένα έμφραγμα, ένας δύσκολος τοκετός, ένα σοβαρό ατύχημα και μην μπορείς να πας σε νοσοκομείο λόγο καιρού το 2020.
    γράφει φίλος στο FB απο την Αιδηψό και συμφωνώ απόλυτα μαζί του με τη προυπόθεση να συμφωνήσει και αυτός μαζί μου γιατι το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ που ζώ στο Πήλι Και αν πραγματικά δει οτι τα προβλήματα έίναι κοινά θα παλέψει απο κοινού με μένα για διάνοιξη τούνελ στον Αγιο και βελτίωση του κεντρικού οδικού δικτύου που εξηπηρετεί ΟΛΟΥΣ του πολίτες της β.κ.Ευβοιας .Εξηγημένα και ντόπρα, γιατί οποιος κυτάει τη πάρτη του αυτόματα βάζει τον συμπολίτη του απέναντι
    ΝΙΚΟΣ
    Πήλι Ευβοίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.