Παρασκευή 16 Απριλίου 2021

O Παν.Καρατζούδης για την ανεξαρτητοποιησή του


ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ-ΛΙΜΝΗΣ-ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ

 

Αγαπητές Συνδημότισσες και αγαπητοί Συνδημότες, στις 06.04.2021 στην 6η Συνεδρίαση του ΔΣ του Δήμου Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας, ανακοίνωσα επίσημα την ανεξαρτητοποίηση μου από την Παράταξη της Λαϊκής Συσπείρωσης Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας.

 

Όπως εξήγησα στην Επιστολή μου, προς τον Πρόεδρο του ΔΣ, προέβην σε αυτή την ενέργεια εξαιτίας πιέσεων που μου ασκήθηκαν από την Παράταξη της Λ.Σ., για Παραίτηση μου με συνοπτικές διαδικασίες, έχοντας προφάσεις Κομματικές και όχι Αυτοδιοικητικές, όπως προήλθε η αρχική συνεργασία μας.

 

Στα πλαίσια αυτά, θα ήθελα ευγενικά να υπενθυμίσω τις εξής παραμέτρους, που τεχνηέντως σήμερα αποσιωπούνται και εσκεμμένα παραλείπονται, σε μια παράλληλη προσπάθεια αποδόμησης και δολοφονίας του χαρακτήρα μου.

 Στέλεχος, Εκπρόσωπος ή Μέλος της Λαϊκής Συσπείρωσης – ΚΚΕ, δεν υπήρξα ποτέ. Ήμουν Συνεργαζόμενος Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος. Αυτό είναι αυταπόδεικτο ρίχνοντας μια απλή ματιά στο Ψηφοδέλτιο του Συνδυασμού για τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές του 2019, όπου δίπλα στο Όνομα μου υπάρχει σε παρένθεση η λέξη (ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ). Συνεπώς δεν συμμετείχα στην εκλογική αναμέτρηση με την ταυτότητα του Κόμματος.

        Στην πορεία μου μέχρι σήμερα, ως συνεργαζόμενος με την Λαϊκή Συσπείρωση, η παραπάνω συνθήκη παρέμεινε η ίδια.

 

Στο επιχείρημα που θέλει τις ψήφους, που με όρισαν να εκπροσωπώ του Συμπολίτες μου στο ΔΣ του Δήμου μας, να ανήκουν στην Λαϊκή Συσπείρωση παραθέτω τα εξής:

 

        Η Λαϊκή Συσπείρωση παρουσίασε πτώση στα Ποσοστά της, σε κάθε εκλογικό διαμέρισμα, πλην των Ελυμνίων στο οποίο εμφανιζόταν ο Συνεργαζόμενος Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Παναγιώτης Καρατζούδης (πλειοψηφών του Συνδυασμού).

        Το παραπάνω αποδεικνύει περίτρανα ότι, οι ψήφοι αυτοί ήταν ψήφοι διαμαρτυρίας ενάντια στα λοιπά ψηφοδέλτια και τις πολιτικές που εξέφραζαν αυτά, καθώς αποτέλεσε προτίμηση χωρίς Κομματική Ταυτότητα. (ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ).

 

Η σχετική αναφορά και ταύτιση της Πολιτικής μου Ιδεολογίας, με εκείνη της Επικρατούσας Δημοτικής Αρχής, καταρρίπτεται άμεσα, με μια μικρή αναδρομή στα Πολιτικά πεπραγμένα της θητείας μου. Αποτέλεσα και συνεχίζω, ως σήμερα να αποτελώ τον μοναδικό Δημοτικό Σύμβουλο που ήρθε σε ανοιχτή αντιπαράθεση με την Δημοτική Αρχή, τόσο μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο όσο και προσωπικά μέσω δημοσιευμάτων.

 

Καθοδηγούμενος από τα προαφερθέντα πλαίσια, θεωρώ Πολιτικά και Κοινωνικά ηθικό, να συνεχίσω να εργάζομαι και να εκπροσωπώ εκείνους που με εκλέξανε και στηρίξαν την ένταξη μου στο ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ψηφοδέλτιο, με γνώμονα την ουσία των πραγμάτων που αφορούν τον Δήμο μας και τα καθημερινά προβλήματα του, χωρίς Κομματική χροιά.

 

Η συγκέντρωση των δυνάμεων μου θα εξακολουθήσει να έχει την κατεύθυνση του κοινωνικού οφέλους, χωρίς την κατασπατάληση άσκοπης ενέργειας και την ανάλωση μου σε προσωπικές και ανούσιες κόντρες.

 

Παραμένω σταθερός στις θέσεις που ορίστηκαν στην αρχή της συνεργασίας με τους Φίλους της Λαϊκής Συσπείρωσης, με στόχο το μόνο σημαντικό που μου ανατέθηκε, δηλαδή την μεταφορά της φωνής των Συνδημοτών μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, την προαγωγή των συμφερόντων του Δήμου μας και την βελτίωση της καθημερινότητας μας.

 

Λίμνη, 14.04.2021

 

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,

Παναγιώτης Ι. Καρατζούδης

Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.