Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

Νικόλας Γεωργοσόπουλος ...το νέο του τραγούδι!!!


Κυκλοφορεί  το νέο τραγούδι του συντοπίτη μας ...

 Πρόκειται για ένα ζεϊμπέκικο του οποίου τους στίχους υπογράφει η εξαιρετική στιχουργός Άννα Μοσχονίδου και τη μουσική η νέα και ρηξικέλευθη συνθέτης Μαντίνεια Βάγγαλη. 

Την ενορχήστρωση του κομματιού ανέλαβε ο μοναδικός Γιάννης Θάνος, ιδιοκτήτης του Studio Ηχόμετρο. 
Τα μπουζούκια και τον μπαγλαμά έγραψε ο απίστευτος μπουζουξής Γιώργος Κατσίγιαννης, τον οποίο ευχαριστώ ιδιαιτέρως για το χρώμα που έδωσε στο κομμάτι μου και η παραγωγή έγινε, φυσικά, από τη Mandanna Records.
 Θα ήθελα, επίσης, να ευχαριστήσω την εξαίρετη ερμηνεύτρια, Κωνσταντίνα Χαβενετίδου, που ηχογράφησε τα φωνητικά του τραγουδιού, τη Λιάνα Δενεζάκη που δημιούργησε το εξώφυλλο του κομματιού και τη Σοφία Μποτώνη για την πολύτιμη βοήθειά της. 

Στίχοι: Πάλι με τη σκέψη σου χωρίς «γιατί» και «πως» τρέχω μες τους δρόμους να σε βρω μέθυσε απ’ τα χείλη σου όλο το κορμί μου μα έφυγες μια νύχτα απ’ τη ζωή μου 
Τρελή αγάπη είναι ο θάνατος αιφνίδιος γύρνα ξανά για να φέρεις το φως άγγελέ μου έχει σβήσει εδώ ο ήλιος μόνο στα δικά σου χέρια ένιωθα Θεός 
Εδώ σε περιμένω με της καρδιάς το αίμα σημάδεψες τα πάντα μου σημάδεψες και μένα μέθυσε απ’ τα χείλη σου όλο το κορμί μου μα έφυγες μια νύχτα απ’ τη ζωή μου 
Τρελή αγάπη είναι ο θάνατος αιφνίδιος γύρνα ξανά για να φέρεις το φως άγγελέ μου έχει σβήσει εδώ ο ήλιος μόνο στα δικά σου χέρια ένιωθα Θεός
  Ένιωθα Θεός (official audio video) - Νικόλας Γεωργοσόπουλος | Eniotha Theos (official audio video) - Nikolas Georgosopoulos Στίχοι: Άννα Μοσχονίδου Μουσική: Μαντίνεια Βάγγαλη Μπουζούκι - Μπαγλαμάς: Γιώργος Κατσίγιαννης Ντραμς – Κιθάρες – Μπάσο: Γιάννης Θάνος Πλήκτρα: Μαντίνεια Βάγγαλη Φωνητικά: Κωνσταντίνα Χαβενετίδου Μίξη - Ενορχήστρωση: Γιάννης Θάνος

1 σχόλιο:

  1. Όταν είσαι ευτυχισμένος απολαμβάνεις την μουσική... Όταν είσαι ερωτευμένος καταλαβαίνεις τους στοίχους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.