Τετάρτη 2 Αυγούστου 2023

Ζωή Καστανιώτη: Αγαπώ τον τόπο μου και συμμετέχω στις αυτοδιοικητικές εκλογές

Oνομάζομαι Ζωή Καστανιώτη γεννήθηκα στις 11-03-1997 και μένω στη Κήρινθο Ευβοίας. 
Ο πατέρας μου είναι γεωργός και η μητέρα μου συνταξιούχος νηπιαγωγός που εργάστηκε για 35 χρόνια στο τόπο μας.
 Ο ένας μου αδερφός είναι πλοίαρχος του εμπορικού ναυτικού και ο άλλος αστυνομικός. 
Είμαι πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων με κατεύθυνση τη Χρηματοδοτική και Λογιστική Διοίκηση του ΟΠΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ (πρώην Α.Σ.Ο.Ε.Ε.) 
Οι οικονομικές επιστήμες είναι το ''πάθος'' μου και συνεχώς προσπαθώ να εξελίσσομαι με την δια βίου μάθηση. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία στο Τμήμα Logistics & Customer Service. 
Στη συνέχεια εργάστηκα στην Ιntermetal A.Β.Ε.Ε στο Τμήμα Παραγώγης-Προμηθειών. 
Το τελευταίο 1,5 χρόνο εργάζομαι στο Δήμο Μαντουδίου Λίμνης Αγίας Άννας με σύμβαση ορισμένου χρόνου στο Τμήμα Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας με ειδικότητα Πε Διοιηκητικού-Οικονομικού. 
Παράλληλα εργάζομαι στις αγροτικές εργασίες τις οικογένειας. Γνωρίζω Αγγλικά και Πληροφορική.
 Ασχολούμε ερασιτεχνικά με το τραγούδι και την Μουσική.
 
⏩Αγαπώ το τόπο μου και θέτω τον εαυτό μου υποψήφιο με το συνδυασμό 'Ωρα Ανόδου του Δημάρχου Γεώργιος Τσαπουρνιώτης - Δήμαρχος Μαντουδίου Λίμνης Αγ. Άννας στο Δημοτικό Ψηφοδέλτιο. 
Πιστεύω ότι ως νέα γυναίκα ενδιαφέρομαι και θα αγωνιστώ για ένα Δήμο-Πρότυπο στον Πολιτισμό-Αθλητισμό, Κοινωνική Πρόνοια, Οικονομική Δραστηριότητα. 
Θέλω να είμαι κοντά στους νέους να αφουγκράζομαι τους πόθους του τις ανησυχίες και τις ελπίδες τους.
 
 Απευθύνομαι ιδιαίτερα στους νέους ψηφοφόρους, τη νεολαία και όσους θέλουν να δούμε το Δήμο μας να εξελίσσεται και να ξεχωρίζει σε όλους τους τομείς επιχειρηματικότητα, παιδεία, πολιτισμό ,αθλητισμό, κοινωνική πρόνοια και να συστρατευτούμε για να δημιουργήσουμε με αγάπη και ομόνοια το φιλόδοξο όραμα για ένα Δήμο που μας εκφράζει μας αξίζει και μας τιμά!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.