Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2023

Κυριάκος Τάρλας, υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό Τσαπουρνιώτη

Ονομάζομαι Κυριάκος Τάρλας είμαι 58 χρονών γεννήθηκα στο Μαντούδι όπου ζω και διαμένω έως σήμερα. Είμαι παντρεμένος με την Άννα Πασβάγκα από την Κήρυνθο και έχω δύο παιδιά τον Βασίλη και την Ιωάννα . 
Είμαι γιος του αείμνηστου παλαίμαχου αγωνιστή συνδικαλιστή Βασίλειου Τάρλα.
Εργάζομαι στο ΚΥΜ(κέντρο υγείας Μαντουδίου) από το 1986.
Ενδιαφερόμενος για το καλό του τόπου όπου μεγάλωσα ασχολήθηκα πρώτη φορά με τα κοινά το 2006 ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος του τότε Δήμου Κηρέως με τον συνδυασμό του πρώην Δημάρχου Κηρέως Πρόδρομου Ενωτιάδη όπου και εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος .Την περίοδο 2009-2010 διετέλεσα Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ. Το 2019 ξανά έθεσα υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στον συνδυασμό ΩΡΑ ΑΝΟΔΟΥ του αδερφικού μου φίλου Υποψηφίου Δημάρχου Γεωργίου Τσαπουρνιώτη, αλλά λόγω εκλογικού νόμου δεν κατάφερα να εκλεγώ. Γι αυτό τώρα ξανά έθεσα υποψηφιότητα ως Δημοτικός Σύμβουλος με τον ίδιο συνδυασμό . Στόχος μου αν καταφέρω και εκλεγώ με την ψήφο σας, είναι να είμαι δίπλα στον κάθε Δημότη της περιοχής μου και τα καθημερινά προβλήματα του, να προσπαθήσω να επιλύσω τα χρόνια και σοβαρά προβλήματα της πόλης μου του Μαντουδίου και των γύρω περιοχών και πιο συγκεκριμένα την αναβάθμιση μιας απαραίτητης υποδομής του τόπου μας που είναι το κέντρο υγείας Μαντουδίου ώστε να είναι πλήρως εξοπλισμένο τόσο σε υλικό όσο και σε έμψυχο δυναμικό με γιατρούς όλων των ειδικοτήτων ώστε να μην χρειάζεται η μετακίνηση και η ταλαιπωρία των Δημοτών μας σε άλλη υγειονομική μονάδα του Νόμου μας καθώς και η πολυπόθητη υλοποίησης του ΕΚΑΒ στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου μας , ενός έργου ζωτικής σημασίας τόσο για τον Δήμο μας όσο και για την ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Εύβοιας
Παρακαλώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας και την εμπιστοσύνη σας στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές , για ένα καλύτερο και ανθρώπινο Δήμο κοντά στον Δημότη και τις ανάγκες , για έργα που θα βοηθήσουν και θα αναβαθμίσουν ευρύτερα την περιοχή μας.
Σας ευχαριστώ
Κυριάκος Τάρλας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμος Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας στο συνδυασμό ΩΡΑ ΑΝΟΔΟΥ και στο πλευρό του υποψηφίου δημάρχου Γιώργου Τσαπουρνιώτη.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.