Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2024

Αν θες να λέγεσαι άνθρωπος!!!

 

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο

Από :Βασίλης Μακρής
 
Ίσως μία από τις πιο έντονες στιγμές που έχω βιώσει,
Κατά την επιστροφή μου από μία φευγαλέα εξόρμηση στον τόπο διαμονής μου για την αλλαγή του χρόνου, έγινα αυτόπτης μάρτυρας ενός επαίσχυντου, θλιβερού μα συνάμα συγκινητικού γεγονότος.
 
Στον έλεγχο των εισιτηρίων ένας νεαρός -διαφοτερικής εθνικότητας- βρέθηκε να μην έχει εισιτήριο, ο ομολογουμένως ευγενέστατος εισπράκτορας προσπάθησε να του εξηγήσει την κατάσταση και ότι χωρίς να το έχει στην κατοχή του και ούτε την οικονομική δυνατότητα να πληρώσει τον βάζει σε δύσκολη θέση 
Τότε από το απέναντι κάθισμα ένας άλλος "κύριος" γύρω στα 50 άρχισε να ωρύεται και να φωνασκεί ότι είναι υποχρεωμένος να τον κατεβάσει στην επόμενη στάση, και συγχρόνως να διοχετεύει έναν ορυμαγδό μισαλλοδοξίας και ρατσισμού δίχως προηγούμενο.
 
Αμέσως προθυμοποιήθηκα να πληρώσω το κόμιστρο ζητώντας από τον "κύριο" να ηρεμήσει. Ακολούθησε ένας έντονος διάλογος που ίσως από την σύγχυση να μου ξεφεύγουν αρκετά. Όμως δεν θα επεκταθώ περαιτέρω σ' αυτόν.
Έδωσα το εισιτήριο στον νεαρό και του ευχήθηκα καλό ταξίδι, ο ίδιος βουρκωμένος έγνεψε να με ευχαριστήσει. Δεν με ενδιαφέρουν ούτε θα αναλύσω τις αιτίες που δεν είχε εισιτήριο. 
Θα μείνω μόνο στα μάτια ενός νεαρού στην ηλικία μου που δεν είχε να πληρώσει ένα αμυδρό πόσο και στον οχετό ενός "κυρίου" που είχε να πληρώσει πολλά περισσότερα.
Τη διαφορά του είμαι "προνομιούχος" και κάνω και λέω ό,τι θέλω είναι αυτή που πρέπει να αλλάξουμε, και θα την αλλάξουμε.
 
Με την αλλαγή του χρόνου να ευχηθούμε και αλληλεγγύη , αγάπη και άπλετο φως σε κάθε σκοτάδι. Τα έχουμε ανάγκη.

1 σχόλιο:

  1. το παιδί αυτό είναι διαμάντι ότι έχει κάνει μέχρι τώρα και ότι έχει πει δεν έχω λόγια!!! Αγόρι μου θα πας πολύ ψηλά μας κάνεις περήφανους..... Ο τόπος μας ειναι τυχερος που σε έχει. Αξίζει στο μελλον να τον εκπροσωπησεις και θα το κανεις σιγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.