Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

Σμίγουν οι Μαντουδιανοί της Χαλκίδας, παρασκευή 25/1/2019

Οι μερακλήδες του ντουνιά πρέπει να συναντιούνται να λένε τα παράπονα κι΄ύστερα να γλεντούνε...
Γι΄αυτό οι Μαντουδιανοί της Χαλκίδας θα έχουμε

ακόμα μια ευκαιρία με τον ερχομό του νέου έτους να βρεθούμε, ''να πούμε καμιά παλιοκουβέντα'',να κόψουμε την πίτα μας, να γλεντήσουμε με την ορχήστρα του μαγαζιού πλαισιωμένη με τους Μαντουδιανούς καλλιτέχνες Γιάννη Ψαραδόπουλο - Μιχάλη Μαρίνο και να προσθέσουμε μερικές ακόμα όμορφες στιγμές στις τόσες που έχουμε ζήσει και μας ενώνουν.
Στο ταβερνάκι λοιπόν του Γιάννη Φουρκή-εκκλησία Πέτρου και Παύλου την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25 ΓΕΝΑΡΗ στις 8 το βράδυ.
ΕΙΣΟΔΟΣ-ΧΟΡΟΣ-ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ,
ΔΩΡΕΑΝ. 
ΠΛΗΡΕΣ ΜΕΝΟΥ ΜΕ ΚΡΑΣΙ :15€. 
Δηλώσεις συμμετοχής :
6944565350 Γιώργος Λάμπρου.
Μπορεί οι καιροί να είναι δύσκολοι,μπορεί να μεγαλώνουμε αλλά...ΑΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ! 

''Εγώ ποτέ μου δε γερνώ με κέφι πάντα την περνώ και η ζωή η άχαρη για μένα είναι ζάχαρη, γιατί έχω εγώ γι΄αφέντη μου το κέφι και το γλέντι μου''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.