Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019

Η Σελίδα της ποίησης



ΕΓΩ ΘΑ ΖΩ
ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ

Εγώ, θα ζω τραγουδώντας
          Τα μάτια σου,
με `να ρόδο κρυμμένο στο στήθος.

          Θα κοιτώ,
τ΄ ανθισμένο  σου χαμόγελο
          σ` ένα φιλί σου,
στ` ανοιγμένο σου στόμα.

Θέλω να ζεις, για ν’ ακούς
          το τραγούδι μου,
Μεσ’ στ’ ουρανού τον άνεμο
          που γελάει.
Όταν στο δίχτυ του,
          με κλείσει ο ίσκιος μου,
Θα ‘μαι ένα φως,
          σε σύννεφο από σένα.

Δεν θα μείνει, σ’ αυτή, τη ζωή
          Κάτι άλλο, παρά η χαρά
Που η Άνοιξη θα φέρει.
          Κι εγώ, στ’ αρωμά της
Θα χαθώ, με τ’ ονομά σου.


Ανδρέας Ματσούκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.