Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019

Υποψηφιότητες νέων στο Δήμο μας...




Είμαι η Ζωή Καστανιώτη, τελοιόφητη του τμήματος Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΣΟΕ). Στις φετινές εκλογές θέτω την υποψηφιότητα μου με τον συνδιασμό (Δημοτική Ενωτική Πρωτοβουλία) στο Δήμο Μαντουδίου- Λίμνης-Αγίας Άννας του Υποψήφιου δημάρχου Γιώργου Τριάντη. Η απόφαση μου αυτή για την ενασχόληση μου με τα κοινά 
βρίσκει έρεισμα στο πάθος μου να προσφέρω 
 ό,τι μπορώ στον τόπο τον οποίο μεγάλωσα, 
αγαπώ και πληγώνομαι να τον βλέπω 
ως έρμαιο ποικίλων προβλημάτων
και μίας απύθμενης αδιαφορίας και απάθειας από την εκάστοτε δημοτική αρχή.

Βλέποντας όλα αυτά, θέλω να πιστεύω πως όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε να βάλουμε ένα λιθαράκι στο χτίσιμο ενός πιο αισιόδοξου μέλλοντος αναδεικνύοντας τον τόπο μας, αναβιώνοντας τα ήθη και τα έθιμα, αναζωογονώντας και αναστηλώνοντας τα παρατημένα χωριά μας, έτσι ώστε να ξανά έρθει η ελπίδα, το χαμόγελο και η αισιοδοξία. Η όρεξη για εργασία, ένα διαρκές κυνήγι για καινοτόμες λύσεις και ιδέες, η προσπάθεια για εκμετάλλευση κάθε ευρωπαϊκού κονδηλίου για αναβάθμιση και δημιουργία έργων και πάνω από όλα η επικοινωνία δίπλα στον συνδημότη μου θα είναι οι αρχές που θα ακολουθήσω. 
Ευχαριστώ πολύ.
Η Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Ζωή Καστανιώτη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.