Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Η Σελίδα των υποψηφίων



Αγαπητοί φίλοι και φίλες οι ημέρες των εκλογών πλησιάζουν ,στις 26 Μαίου θα τεθούμε να ψηφίσουμε τους ανθρώπους που θα μας εκροσωπούν την επόμενη πενταετία ως Δημοτική Αρχή.Ανθρώπους άξιους να πάρουν κρίσιμες αποφάσεις για το καλό και το μέλλον του τόπου που γεννηθήκαμε και αγαπήσαμε.
Εσείς θα αποφασίσετε τί έργο θέλετε να δέιτε τα επόμενα χρόνια, η εξέλιξη καθώς και η αλλαγή αυτού του τόπου είναι στα δικά σας χέρια.

Ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος με το συνδιασμό ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ του υποψηφίου Δημάρχου Γιώργου Τριάντη ένιωσα την ανάγκη να σας πώ λίγα πράγματα για τον ευατό μου.Ονομάζομαι Ζωή Καστανιώτη είμαι τελειόφοιτη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κατάγομαι από την Κήρινθο. Η αγάπη μου για τα κοινά δεν ήρθε ως μάνα εξ ουρανού για εμένα.Απο μικρό παιδάκι προβληματίζομαι με όλους και με όλα.
 Βλέποντας όλη αυτή την κατάσταση που επικρατεί στο δήμο μας τα τελευταία 5 χρόνια ένιωσα ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη να ασχοληθώ και εγώ με τα κοινά, και με τους ανθρώπους που το πλαισιώνουν γιατί οι δημότες είναι η κινητήρια δύναμη αυτού του αγώνα και μπορόυνα να φέρουν την αλλαγή.
Θεωρώ τον ευατό μου ένα αρκετά δραστήριο άνθρωπο η εργατικότητα ,η συλλογικότητα,και η ανιδιοτελή προσφόρα είναι το τρίπτυχο που θα ακολούθησω με όπλο μου την ηθική μου ακεραιότητα.

Μπορεί να μην έχω μεγάλη εμπειρία με τα κοινά αλλά μόνο εσείς μπορείτε να με βοηθήσετε να αποκτήσω για αυτό ζητώ στις 26 του Μαίου την ψήφο σας με προσωπική μου δέσμευση να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για τον τόπο μας για εσάς, για εμάς τους ίδιους για το μέλλον μας.

Ζωή Καστανιώτη







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.