Κυριακή 18 Ιουνίου 2023

Το νέο τραγούδι του συμπατριώτη μας Μάριου Καζασίδη!


Ένα δικό μας παιδί, ο Ευβοιώτης τραγουδοποιός Μάριος Καζασίδης παρουσιάζει το νέο του τραγούδι με τίτλο "Το φως που ανατέλλει" με μουσική που θυμίζει αλλοτινές εποχές και στίχους γεμάτους από λυρισμό και εικόνες.
Το τραγούδι ερμηνεύει η Χαρούλα Τσαλπαρά, μία καταξιωμένη καλλιτέχνης, σημείο αναφοράς στο σύγχρονο παραδοσιακό και λαϊκό τραγούδι της ανατολικής Μεσογείου.


Συμμετέχουν οι καταξιωμένοι μουσικοί:

Μπουζούκι: Θοδωρής Στούγιος
Κοντραμπάσο: Xρήστος Δρούζας

Τσέλο: Δέσποινα Σπανου
Κρουστά: Aνδρέας Τριανταφυλλόπουλος
Μίξη/Mastering: Κώστας Παρίσσης



Στίχοι

Κάνω τάμα να χαθώ
προτού μυαλά αλλάξω
απ’ τα κλουβιά στους ουρανούς
τ’ Απρίλη να πετάξω
Eίναι το φως, το φως που ανατέλλει
σαν την ημέρα που αργεί
και όταν φαίνεται
η πλάση ανασταίνεται
και φέρνει πάλι την αυγή
Κυνηγάω τον καιρό
μ’αστραφτερό μαχαίρι
όσα μου έχει υποσχεθεί
πίσω να μου τα φέρει
Αγναντεύω τις πλαγιές
ο κόσμος η αυλή μου
είμαι σεισμός τεκτονικός
κι απλώνω τη κραυγή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.