Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023

Ο Μιχάλης Ψύλος, για το θάνατο του Βασίλη Βασιλικού

Μια τεράστια απώλεια για τα παγκόσμια γράμματα, μια οδυνηρή προσωπική πληγή,ο θάνατος του Μεγάλου Βασίλη Βασιλικού. 
Ο φίλος μου -τολμώ να τον αποκαλέσω έτσι- Βασίλης , μου έκανε την μεγάλη τιμή να γράψει τον πρόλογο στο τελευταίο βιβλίο μου «Δεσποινίς Στεφανόπολι».
Ξέρετε τι σημαίνει να γράφει ο Βασιλικός οτι «ως ταλαντούχος ιστορικός και αφηγητής ο Μιχάλης Ψύλος, συναρπάζει τον αναγνώστη με απόλυτα τεκμηριωμένη γραφή,καλύπτοντας ένα κενό με ένα μοναδικό πρόσωπο και φέρνοντας στο φως μια «άγνωστη πρωταγωνίστρια έξι δεκαετιών της ελληνικής ιστορίας ,μια γυναίκα σύμβολο».
Βασίλη μου - επίτρεψέ μου για μία και μόνο φορά να μην σου μιλήσω στον πληθυντικό-(όσα και αν με κατσάδιασες που δεν σου μιλούσα στον ενικό). 
Να σε ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου-μαζί με τα εκατομμύρια των αναγνωστών σου σε όλον τον κόσμο για όσα μας έδωσες. 
Και όσα θα συνεχίσεις να μας δίνεις με το τεράστιο έργο σου.
Καλό ταξίδι Βασίλη μου…
 
( Η φωτό από την παρουσίαση του βιβλίου)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.